Thursday, February 23, 2012

Ráadás

Mivel tegnap túlságosan el voltam foglalva azzal, hogy hajléktalan urakkal fotózkodtam, nem volt időm semmin filozofálni eme csodálatos oldalon.

Ma viszont akadt egy csepp szabadidőm a zsiráfhám takarítása és az elefánt csutakolása közben, gondoltam KÉT posztot is készítek!

A zenés posztnak még volt is tán értelme, ennek viszont nem lesz, mivel az utóbbi napokban annyi történt velem hogy lepkefingot akartam fogni, ezen kívül semmi.

HOLNAP VÉGRE PÉNTEK, természetesen én sosem fogyasztok alkoholt, csak megiszom. Legalább nem ülök idehaza és írom ezt a blogot, maximum vasárnap, mivel a vasárnap a hét 2. legrosszabb napja, mivel utána jön a hétfő. Igazából nem is értem miért utálják az emberek a hétfőt, olyan mint a kedd:
iskola/munka-->hazamész, kicsapod-->eszel-->kicsapod-->megeteted a mormotát-->kicsapod-->alszol.
Ezt példaértékűen írtam, mindenki szabadon választhatja a programját, kivéve a rabszolgák, mert ők nem.

No comments:

Post a Comment