Friday, March 9, 2012

Gratulálok.

Ma mint minden másik napon békésen buszoztam hazafelé, amikor csörgött a telefonom, nagyon rezgett a zsebemben szóval felvettem, a telefonszolgáltatómtól hívtak hogy azonosítsam magam, nem tudtam fejből a jelszót szóval azt mondták felfüggesztik az előfizetést.
Miután hazaértem visszahívtam őket a kóddal, tudni kell 15000 forintot kell fizetnem normál esetben havonta, de akció van perpill szóval 5800 most csak a havidíj. Szóval felhívtam őket, megadtam a jelszavam és kijelentették hogy ÚJ ELŐFIZETŐKÉNT TÚL MAGAS A FORGALMAM EZÉRT 15000 FT-OT RÁ KELL FIZETNI! Na akkor elpattant valami, megkérdeztem mégis mi a baj azzal ha "MAGAS" a forgalmam, mikor havonta így is úgy is 15000 kell fizetni, hát azt mondták ÚJ ELŐFIZETŐKÉNT nem szabad magasnak lenni a forgalomnak, akkor költsek a 15000 lebeszélhetőböl nem 9000et, mint általában hanem csak 3000et, vagy mégis MI A NEM MAGAS?!!?!... Na ilyenkor mégis mi lehet a teendő? SEMMI mert telefonálni sem tudok, köszönhetően nekik, szóval hétfőn dobhatok ki 15000 FT-ot ilyen hülyeségre aminek SEMMI de SEMMI alapja nincs, csak hogy "MAGAS" a havi forgalmam.

HÁT GRATULÁLOK!

No comments:

Post a Comment