Tuesday, March 20, 2012

Harkály

1.

A magyar nyelvben olyan csodálatos szavak vannak, aminek igaz értelmét nem látom, de mégis csodálatosak, ilyen például a CSIMBÓK vagy a KALAPÁCS. A nyelvújítás folyamán csodát tettek a nyelvünkkel. Ha tehetném reggeltől estig sorolnám a jobbnál jobb szavakat, valami ilyen sorrendben:

KANNA, PERNAHAJDER, LÁBAS, SZEKÉR, SERPENYŐ.......


2.

Nem megy valami jól a babüzlet, szóval másik munka után kellene járnom mivel kifogytam a tartalékaimból, már egy szelet zserbót sem tudok venni. Gondolkodtam és a legjobb üzlet az lenne ha kiállnék egy nagyobb térre és alsógatyában énekelnék miközben egy egykerekű biciklit vezetek, ez azért szükséges mivel még nem láttam meztelen csövest zenélni, így tudni fogják hogy én dolgozok és nem pedig kunyerálok. Ha bejön az üzlet, talán még egy nagyon híres jól menő menedzser felvesz és világsztár leszek mint például Madam X-otic! Nekem ez olyan lenne mint egy tevének egy harmadik púp, szuper!



No comments:

Post a Comment